Utwórz konto lub Zaloguj się

O firmie

Hobby4Men

Hobby4Men – więcej niż sklep

Hobby4Men to głównie sklep internetowy gdzie szybko i bezproblemowo znajdziesz i zamówisz poszukiwany produkt z bezpłatną dostawą w ciągu 24 godzin.

Jeśli chcesz odwiedzić nas osobiście, zapraszamy Cię do naszego sklepu firmowego mieszczącego się w Częstochowie, przy ul. Drogowców 33, gdzie na powierzchni 600 metrów kwadratowych znajdziesz, sprawdzisz i przymierzysz poszukiwany produkt.

To miejsce stworzone na bazie pasji do przygody, w którym znajdziesz wszystko, co jest niezbędne w terenie. Nasza historia rozpoczęła się dawno temu. Tak dawno, że prawie o niej zapomnieliśmy. Już jako dzieci wędrowaliśmy z rodzicami po górach. Później, jako dorośli ludzie, samodzielnie odkrywaliśmy ich piękno. A ponieważ apetyt rośnie w miarę jedzenia, nasze wyprawy osiągały coraz większy stopień trudności.

Dla turystów i miłośników survivalu

Rozsmakowaliśmy się także w survivalu. I przekonaliśmy się na własnej skórze, że nic tak nie pozwala naładować baterii, jak oderwanie się od cywilizacji i obcowanie z dziką przyrodą. Aby jednak móc przetrwać w dziczy dłużej niż kilka godzin, potrzebowaliśmy odpowiedniej odzieży, plecaków i sprzętu. Rozpoczęliśmy poszukiwania najlepszych produktów, takich, w których wysoka jakość, idzie w parze z komfortem i ergonomią. Poznaliśmy marki, które specjalizują się w różnych dziedzinach. Przetestowaliśmy ich propozycje oraz wyselekcjonowaliśmy z nich to, co najlepsze.

Sklep stworzony przez pasjonatów dla pasjonatów

Sklep Hobby4Men A później stwierdziliśmy, że chcielibyśmy podzielić się naszą wiedzą oraz doświadczeniem i pozwolić też innym poczuć smak przygody. Poszliśmy utartym szlakiem, mówiącym, że jeśli robisz to, co lubisz, to nie przepracujesz w życiu ani jednego dnia. W ten właśnie sposób narodził się pomysł na Hobby4Men – sklep, w którym każdy znajdzie produkty umożliwiające realizację pasji. I miejsce, gdzie zawsze służymy dobrą radą.

Bogata oferta sprzętu na wyprawę

Co znajdziesz w Hobby4Men? Przede wszystkim sprzęt potrzebny na wyprawę. Namioty, śpiwory, karimaty i hamaki to tylko ułamek naszej bogatej oferty. Nie brakuje w niej również akcesoriów pozwalających przygotować posiłek czy drobiazgów – małych rzeczy, które w dziczy potrafią uratować sytuację. Scyzoryki i multitoole, latarki, termosy oraz kubki termiczne, środki na owady – to wszystko i wiele więcej czeka na Ciebie w naszym sklepie. Jeśli lubisz obserwować przyrodę, z pewnością zainteresuje Cię sprzęt optyczny – profesjonalne latarki i teleskopy, które pozwolą sięgnąć dalej i zobaczyć więcej.

Odzież do zadań specjalnych idealna również na co dzień

Nie zapominamy także o odzieży, ponieważ wiemy, że jest podstawą udanej wyprawy. Mamy swoje ulubione marki, które towarzyszą nam od lat na survivalu i w czasie wypraw turystycznych. Polubiliśmy je tak bardzo, że chodzimy w nich na co dzień. I Tobie również to polecamy, bo wygodne ubranie pomaga skupić się na realizacji celu nie tylko wysoko w górach, ale również w bardziej przyziemnym, codziennym klimacie. A jeśli dodać do tego militarny styl, zaczyna robić się jeszcze bardziej interesująco.

Dołącz do nas!

Sklep Hobby4MenCo wyróżnia Hobby4Men na tle innych? To, że wkładamy w to miejsce całe serce. W naszej ofercie nie znajdziesz przypadkowych produktów. Wszystkie testujemy na sobie, a jeśli jest to niemożliwe, starannie im się przyglądamy, analizujemy, zasięgamy opinii. Wsłuchujemy się także w to, co mówią nasi Klienci, bo w ten sposób możemy jeszcze lepiej odpowiadać na ich oczekiwania. Twoja opinia też jest dla nas ważna. Dlatego zachęcamy Cię do odwiedzenia naszego sklepu – stacjonarnego lub online. A jeśli będziesz mieć ochotę zostawić nam komentarz na stronie internetowej lub podzielić się wrażeniami na Facebooku, będzie nam bardzo miło!